Anunțul mortal

Uau! (Adică miau! 🙂 ) Motan nou în cartier!

Gara pentru noi

Azi, 21 februarie 2017, de parcă n-ar fi fost destul că am îmbătrânit, s-a mai abătut o grozăvie asupra mea: Mili a noastră a dispărut. Adio Mică Zeiță, adio Frumusețe și Păpușică!…

MILI E MOTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Încerc să-mi revin. Două boabe de fasole îmblănite între anus și… vagin. 🙂  Stau ca prostită încercând să mă acomodez cu noua realitate.
De dincolo, o voce triumfătoare de tată fericit, strigă:
– Bine-ai venit!  Știam eu că inteligența nu e pentru fetițe. S-a făcut dreptate. Să ne trăiești, Coițe!!!

Vezi articol original

Lasă un răspuns

