22 de răspunsuri

În loc de prezentare, citez un comentariu:
„Interesante întrebările, iar răspunsurile şi mai şi!”

ropot de secunde...

Am luat (cu copy-paste) în sacoşa mea virtuală întrebările de aici şi zău că mi-am dat osteneala să răspund fără să pun ceea ce s-ar putea numi sirop şi fără să exclud aşa-numitul spirit de glumă. Rămâne să vedeţi dacă mi-a reuşit sau nu. 🙂

  1. Ce ai face diferit dacă ai ști sigur că nimeni nu te va judeca pentru asta?
    Le-aş spune altora, sincer, tot ce-mi trece prin cap.
  2. Care este diferența între a fi viu și a trăi cu adevărat?
    Când eşti viu, şi-atât, nu-ţi pasă de ce latră câinii la lună, de ce e sărată lacrima, de ce… şi iar de ce. Când trăieşti cu adevărat – ca om – încerci să înţelegi ce eşti şi ce e lumea în care trăieşti. Şi  „profunzimea”acestor 22 de întrebări nu e un seism care te trânteşte pe spate. 😛
  3. Ai renunța la ultimii 10 ani din viață pentru…

Vezi articol original 844 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

